هتل اورنج کاتنی آنتالیا
عروسی در هتل اورنج کانتی آنتالیا
جولای 1, 2019
عروسی در باغ هتل آنتالیا ترکیه
عروسی در هتل الا کوآلیتی آنتالیا
جولای 1, 2019

هتل 5 ستاره ی مکث رویال که در ماه جون سال 2011 در یک خلیج و در مجاورت چشمه ی آب معدنی افتتاح شد، در Belek در 35 کیلومتری فرودگاه آنتالیا مستقر شده و بدلیل نزدیکی به کلوپ گلف بازان مونتگومری، به یک زمین بازی گلف بسیار بزرگ دسترسی دارد.

تمام غذاخوری های هتل مکث رویال، سرویس کامل و عالی ارائه می دهند و شامل 1 رستوران اصلی، 5 رستوران با غذاهای انتخابی (با هزینه ی جداگانه و موسیقی زنده)، 14 کافه، 1 کافه ی مخصوص شیرینی و 4 رستوران مخصوص اسنک می باشد. در اینجا سرویس دهی غذا بصورت 24 ساعته می باشد. حتی صبحانه، ناهار، شام و تمام آب میوه های متنوع بصورت سلف سرویس ارائه می شود و از قبل در هزینه ی هتل گنجانده شده اند. حتی یخچالهای درون اتاق ها هر روز پر می شوند. منوی ویژه ای هم برای کودکان تهیه شده است.

عروسی ساحلی در کنار دریا

عروسی ساحلی در کنار دریا

این هتل، یک بندر و یک ساحل شنی اختصاصی به طول 300 متر دارد. حوله ها، تخت های ساحلی، سایه بان ها و تشک های نیز معمولا بصورت رایگان در اختیار مهمانان قرار می گرند. بویژه مهمانان ویلای های آلباتروس، می توانند چادرهای اختصاصی و رایگانی در ساحل داشته باشند.

این مطلب را هم بخوانید  عروسی در قایق بادبانی

امکانات اقامتی هتل مکث رویال:

تمام اتاق های واقع در ساختمان اصلی بصورت سوئیت می باشند و متراژ آنها از 80 متر مربع به بالاست. ویلاهای لوکسی هم در اطراف زمین بازی گلف مستقر شده اند. لابی هتل به اینترنت بی سیم و اتاق ها به اینترنت معمولی رایگان مجهز هستند.

عروسی لوکس در آنتالیا

عروسی لوکس در آنتالیا

جزئیات اتاقها:

تمام اتاق ها به سیستم تهویه هوا، تلفن، ماهواره و تلویزیون ال سی دی، یخچال، گاوصندوق، حوله، کفش راحتی، سشوار، دوش، وان و سرویس بهداشتی مجهز می باشند.

سوئیت ها: چشم اندازی رو به دریا یا خلیج دارند، اتاق خواب مجهز به مبل راحتی، اتاق رختکن و یک بالکن به وسعت 15 مترمربع است. این اتاق ها حداکثر 80 مترمربع بوده و گنجایش 3 نفر را دارند.

سوئیت های تراس دار خانوادگی: چشم اندازی رو به خلیج یا استخر دارند. 2 اتاق خواب به همراه تخت های دوتایی به سبک فرانسوی، 2 حمام و یک بالکن به وسعت 20 مترمربع از جمله ویژگی های این سوئیت ها می باشند. حداکثر سایز اتاق ها 100 مترمربع بوده و 4 نفر گنجایش دارند.

عروسی ساحلی در آنتالیا

عروسی ساحلی در آنتالیا

سوئیت های خانوادگی: منظره ای زیبا رو به دریا دارند و حاوی 2 اتاق خواب با تخت های دوتایی فرانسوی، 2 حمام و یک تراس با 30 مترمربع هستند. حداکثر سایز این سوئیت ها نیز 100 مترمربع بوده و گنجایش 4 نفر را دارند.

این مطلب را هم بخوانید  عروسی در هتل گلد ایسلند آلانیا ترکیه

سوئیت های خانوادگی چشمه ی آب گرم: با منظره ای رو به استخر، 2 اتاق خواب با تخت های دوتایی فرانسوی و بالکنی به متراژ 20 مترمربع می باشند. حداکثر سایر آنها 100 مترمربع بوده و مخصوص 4 نفر هستند.

سوئیت های دوبلکس چشمه ی آب گرم: این سوئیت ها 2 طبقه دارند که هر کدام 2 اتاق خواب و یک اتاق نشیمن دارد. تخت ها به سبک فرانسوی و دوتایی بوده، 2 حمام دارند و از طریق یک تراس 20 مترمربعی بطور مستقیم به استخر آب گرم دسترسی دارند. حداکثر سایز اینها 132 مترمربع بوده و مخصوص 4 نفر می باشد.

جشن عروسی در آنتالیا

جشن عروسی در آنتالیا

هتل مکث رویال عنوان برترین هتل در منطقه بلک از نگاه کاربران وبسایت TripAdvisor کسب کرده است این هتل از معدود هتلهاییست که موفق یه دریافت 5 ستاره از کاربران سایت تریپ ادوایزر گردیده است. جایزه لوکس ترین هتل ، بهترین خدمات و برترین هتلها نیز از جوایز این هتل در امسال میباشند.

 

عروسی در هتل مکث رویال

هتل مکث یکی از بهترین انتخاب‌ها برای برگزاری مراسم عروسی در آنتالیاست. اگر قصد دارید جشن عروسی خود را در آنتالیا برگزار کنید، گروه تشریفات کتلاما با افتخار هتل مکث رویال را به شما پیشنهاد میکند.

ساحل زیبای هتل مکث آنتالیا

ساحل زیبای هتل مکث آنتالیا

با برگزاری عروسی در Max Royal، همه این موارد را در کنار هم تجربه کنید:

  • عروسی کنار ساحل
  • عروسی در تالار هتل
  • اقامت در مکان عروسی
  • تنوع غذایی فوق العاده
  • محیط عالی برای عکس برداری و فیلم برداری
  • میهمانداران حرفه ای و خدمت رسانی عالی
  • و…
این مطلب را هم بخوانید  عروسی در شهر باستانی کالیچی

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان از طریق دکمه واتساپ در گوشه پایین همین صفحه استفاده کنید.

هتل باشکوه مکث رویال آنتالیا

هتل باشکوه مکث رویال آنتالیا

 

گالری تصاویر هتل مکث رویال

جهت مشاهده تصاویر در ابعاد بزرگتر روی آنها کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *