عروسی در هتل نیروانا لاگوون آنتالیا

هتل کریستال سان ست
عروسی در هتل کریستال سان ست آنتالیا
جولای 1, 2019
هتل اورنج کاتنی آنتالیا
عروسی در هتل اورنج کانتی آنتالیا
جولای 1, 2019

منطقه کمر در آنتالیا دارای فرصت های گردشگری زیادی است که وجود هتل های مرغوب بر مزیت های آن افزوده است. هتل نیروانا لاگوون یکی از هتل های ۵ ستاره در این مکان است که امروز به معرفی آن خواهیم پرداخت.

هتل نیروانا لاگوون هتلی مجلل و ساحلی است که در محاصره کوه توروس و دریای مدیترانه است. جالب است بدانید که ساحل اختصاصی آن حدودا ۹۰۰ متر است. اسکله های اختصاصی آن نیز به ۳ اسکله رسیده است. هتل نیروانا لاگوون تا فرودگاه آنتالیا حدودا ۴۳ کیلومتر فاصله دارد. اگر بخواهید از این هتل به مرکز آنتالیا بروید هم باید حدود ۳۰ کیلومتر مسافت طی کنید.

عروسی ساحلی در آنتالیا

عروسی ساحلی در آنتالیا

در مورد هتل نیروانا لاگوون نیز باید بگوییم که این هتل دو ساختمان اصلی دارد. این بخش ها شامل اتاق های لوکس و ویلایی است.

ویلاها دارای اتاق ها و استخر های اختصاصی هستند. اتاق ها نیز شامل امکانات عالی هستند که در اندازه های متفاوت متناسب با تعداد تخت ها و ظرفیت ها طراحی شده اند. مینی بار اختصاصی هتل رایگان است و توریست ها سهمیه های روزانه ای دارند. در اتاق ها وسایل بهداشتی حمام سشوار، وسایل آرایشی و سیستم تصویری وجود دارد. بسیاری از ارائه دهندگان تور آنتالیا این هتل را در لیست هتل های خود دارند.

عروسی لب ساحل مدیترانه

عروسی لب ساحل مدیترانه

امکانات هتل

از نظر امکانات تفریحی و سرگرم کننده در این هتل ۵ ستاره در آنتالیا باید بگوییم که استخر در فضای باز و بسته از جمله امکانات این هتل است. پارک آبی مشهوری نیز در این هتل وجود دارد که سرسره های ویژه آبی لذت کافی برایتان به ارمغان خواهد آورد. سرویس آبگرم و ماساژ، امکانات ورزشی و بدنسازی و سالن آمفی تئاتر نیز از دیگر ویژگی های این هتل به شمار می آید.

این مطلب را هم بخوانید  عروسی در هتل گلد ایسلند آلانیا ترکیه

رستوران ها

در رستوران های این هتل می توانید به راحتی انواع خوراکی ها را سفارش بدهید. رستوران های این هتل به صورت روباز در کنار استخر و کافه و بوفه و رستوران های مرسوم در داخل ساختمان هتل در حال خدمت رسانی هستند اما استفاده از بوفه های کنار سواحل واقعا لذتی دیگر دارد.

عروسی ساحلی آنتالیا

عروسی ساحلی آنتالیا

دیگر بخش ها

در این هتل می توانید از سالن آرایش و زیبایی استفاده کنید همچنین در بخش خاصی از هتل شما می توانید به خرید سوغاتی هایتان مشغول شوید. تهویه مطبوع، خشکشویی، خدمات اتو و لباس شویی، همچنین شاتل فرودگاهی که هزینه دار است از دیگر امکانات این هتل است.

عروسی در باغ هتل آنتالیا

عروسی در باغ هتل آنتالیا

جشن ازدواج در هتل نیروانا لاگوون

Nirvana Lagoon Villas Suites & Spa همچنین بهترین مکان های عروسی برای عروسی شما در ترکیه را فراهم می کند.
شما احساس می کنید که می توانید موج را بگیرد. این یک امتیاز عالی برای جشن عروسی شما در آنتالیا است که همراه صدای امواج، تحت هزاران ستاره درخشان در کره آسمانی قرار داشته باشید. هر کسی رنگ و صدای طبیعت را از دست می دهد به Nirvana وابسته است. عروسی شما در Crystal Nirvana Lagoon شما را با طبیعت بی حد و حصر، ویلا های لوکس، محل بی حد و حصر عکس های عروسی خود، پرچم آبی  رستوران ها مشرف به دریا با خدمات با کیفیت بالا جذاب خواهد شد.

عروسی ایرانی در آنتالیا

عروسی ایرانی در آنتالیا

اگر مایلید جشن عروسی خود را در آنتالیا برگزار کنید گروه تشریفات کتلاما با افتخار کریستال نیروانا لاگوون را به شما پیشنهاد میدهد.

این مطلب را هم بخوانید  عروسی در هتل کریستال سان ست آنتالیا

 

تحقق رویاهای شما تخصص ماست.

 

گالری تصاویر هتل نیروانا لاگوون

جهت مشاهده تصاویر در ابعاد بزرگتر روی آنها کلیک کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *