عروسی در هتل ونیزیا پالاس آنتالیا

هتل آستریا کرملین پالاس آنتالیا
عروسی در هتل آستریا کرملین پالاس آنتالیا
ژوئن 26, 2019
عروسی لب ساحل ترکیه
عروسی در هتل کریستال سانرایز کوئین لاکچری آنتالیا
ژوئن 30, 2019

ونیزیا پالاس (VENEZIA PALACE HOTEL) در منطقه لارا در آنتالیا قرار دارد. این هتل از 6 ساختمان تشکیل شده است که ساختمان اصلی آن SAN MARCO BASILICA نام دارد و لابی، رسپشن، مرکز SPA، و استخر سرپوشیده در آن قرار دارند. 5 ساختمان دیگر این هتل عبارتند از DUKEDOM PALACE ،SAN MARCO ،SANTA MARIA ،CASTELLO و برج CAMPANILE.اتاق‌های این هتل در سال 2013 بازسازی شده‌اند. فاصله هتل با ساحل شنی اختصاصی خود صفر بوده و در ساحل می‌توانید از امکاناتی از قبیل دوش، کابین تعویض لباس و تخت‌های آفتابگیر استفاده کنید.

خاطره ای ماندگار در سواحل مدیترانه

خاطره ای ماندگار در سواحل مدیترانه

سرویس‌دهی هتل به صورت UALL می‌باشد. همچنین این هتل موفق به کسب گواهینامه‌های ISO 9001 ،BLUE FLAG و جایزه‌های 2014 HOLIDAY CHECK AWARDS و 2014 TRIP ADVISOR EXCELLENCE CERTIFICATES شده است.

اتاق های هتل

اتاق های هتل ونیزیا پالاس دارای بالکن مشرف به مناظر مختلف و مجهز به سیستم تهویه هوا هستند و امکاناتی نظیر تلویزیون ال.سی.دی به همراه کانال های ماهواره ای و یک مینی بار در آن ها مهیّا شده است. از میان دیگر امکانات استاندارد هر اتاق می توان به گاوصندوق شخصی اشاره کرد. سرویس های بهداشتی اختصاصی هر اتاق دارای یک وان، یک دستگاه سشوار و انواع محصولات بهداشتی و شوینده ی رایگان هستند.

این مطلب را هم بخوانید  عروسی در تالار صحرا استانبول

رستوران های هتل

رستوران “Bellini” اصلی ترین رستوران بوفه ای این هتل است و تمام وعده های اصلی خود را از میان خوراک های بین المللی انتخاب می کند. مهمانان می توانند بازه ای از انواع غذاهای مختلف را در رستوران های غیربوفه که در طبخ غذاهای مدیترانه ای، ایتالیایی، آمریکای جنوبی و چینی و ژاپنی تخصص یافته اند، تجربه کنند. بارهای داخل لابی، کنار استخر و ساحل یک مکان ایده آل برای صرف نوشیدنی های تازه و خنک به شمار می آیند.

عروسی ایرانی در ترکیه

عروسی ایرانی در ترکیه

مهمانان می توانند پس از اجرای تمرین های ورزشی در سالن ورزش مجموعه، از امکانات کلاب سلامت نظیر سونا، حمام ترکیه ای، ماساژ و انواع خدمات مراقبت از پوست و صورت استفاده کنند. تیم بخش تفریح و سرگرمی هتل، طیف گسترده ای از فعالیت های تفریحی روزانه و شبانه را تدارک دیده اند. شما می توانید از زمین تنیس، سالن بیلیارد، امکانات تنیس روی میز و دارت نیز استفاده کنید.

مرکز شهر آنتالیا در 20 کیلومتری هتل واقع شده و فرودگاه این شهر حدود 15 کیلومتر از هتل فاصله دارد.

عروسی کنار ساحل مدیترانه

عروسی کنار ساحل مدیترانه

عروسی در هتل ونیزیا پالاس

هتل ونیزیا پالاس یکی از بهترین گزینه ها برای برگزاری جشن عروسی در آنتالیا است.  معماری هتل برج St.Marco و پل Rialto از معماری قرون وسطایی الهام گرفته است. برج دقیقا مشابه نمونه ایتالیایی درون باغ هتل قرار گرفته و این بسیار جالب است.هتل Venezia Plaace یکی از محبوبترین‌ها هتل‌ها در ساحل مدیترانه با معماری خاص و منحصربفرد است. عروس در این روز احساس میکند پرسنسی است که جشن عروسی خود را در کاخ پدری برگزار میکند. برگزاری عروسی رسمی و پذیرایی شام در بالای برج ناقوس کلیسا St.Marco (سنت مارکو) فوق العاده و رویایی است و شما فقط در این هتل میتوانید آن را تجربه کنید.

عروسی مجلل در ترکیه

عروسی مجلل در ترکیه

اگر میخواهید چنین رویای زیبایی را در آنتالیا محقق کنید، با ما تماس بگیرید. ما در تحقق رویاهای عروسی متخصصیم. کتلاما باعث میشود که رویای شما در یکی از بهترین هتل‌های آنتالیا به واقعیت تبدیل شود.

این مطلب را هم بخوانید  عروسی در گروه هتل های گلوریا آنتالیا

جهت مشاوره از آیکن واتساپ در گوشه پایین همین صفحه استفاده کنید.

 

 

گالری تصاویر هتل ونیزیا پالاس آنتالیا

برای مشاهده تصاویر در اندازه بزرگتر روی آنها کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *