عروسی در هتل کریستال سانرایز کوئین لاکچری آنتالیا

عروسی ساحلی ترکیه
عروسی در هتل ونیزیا پالاس آنتالیا
ژوئن 30, 2019
هتل کریستال سان ست
عروسی در هتل کریستال سان ست آنتالیا
جولای 1, 2019

مجموعه عظیم و رویایی هتل کریستال سانرایز کوئین لاکچری ریزورت اند اسپا در منطقه ساید از شهر ساحلی آنتالیا و در فاصله چند متری از ساحل کومکوی حضور دارد. منطقه ساید یکی از پر طرفدارترین و شناخته شده ترین مراکز توریستی آنتالیا می باشد و بنای این هتل پنج ستاره در فاصله 5 کیلومتری از بخش اصلی ساید سیتی و همچنین در فاصله حدوداً 70 کیلومتری از بخش مرکزی شهر آنتالیا قرار گرفته تا یکی از مناسب ترین نقاط را در شهر آنتالیا برای میهمانان گردشگر خود فراهم آورد.

عروسی ساحلی در آنتالیا

عروسی ساحلی در آنتالیا

امکانات هتل کریستال سانرایز کوئین

علاقمندان با انتخاب این هتل ضمن اقامت در بخشی از شهر که در فاصله یک رانندگی 5 دقیقه ای از جاذبه های گردشگری مهمی همچون سالن تئاتر ساید، نیایشگاه آپولو و موزه ساید فاصله دارد، می توانند از بابت نزدیک بودن به دو مورد از فرودگاه های مربوط به شهر نیز خاطر جمع باشند. ساختمان هتل کریستال سان رایز کوئین لاکچری ریزورت اَند اِسپا از یک ساختمان اصلی چهار طبقه ای که یک ساختمان 5 طبقه ای دیگر به آن متصل می باشد و همچنین تعداد چهار بلوک اقامتی مجهز به تراس تشکیل شده است و در چنین فضایی به ارائه خدمات لوکس و بی نقص همراه با فراهم بودن امکانات تفریحی و نیز پذیرایی به سبک ترکی و با بالاترین سطح ممکن می پردازد.

این مطلب را هم بخوانید  عروسی در هتل لیونل استانبول

داخل ساختمان این مجموعه با معماری متفاوت و منحصر به فردی که طراحی چشم نوازی را به نمایش می گذارد زیبا سازی شده است و در مجموع بهشتی خاطره انگیز برای اقامت زوج های جوان و خانواده هایی که جمعیت نسبتاً بالایی دارند را تدارک دیده است.

عروسی در سواحل آنتالیا

عروسی در سواحل آنتالیا

غذاخوری ها و بارهای این مجموع بزرگ یکی از منحصر به فردترین ویژگی های آن محسوب می شود. تعداد 7 رستوران و 16 بار به منظور خدمت رسانی به میهمانان در نظر گرفته شده تا رضایت صد درصدی آنها را از هر لحاظ کسب کنند. ارائه انواع غذاهای ویژه و سنتی ترکی، انواع غذاهای دریایی و نیز کلی غذای اروپایی و بین المللی به صورت بوفه و به همراه نوشیدنی های متنوع از جمله مواردی هستند که میهمانان این بخش می توانند انتظار دریافتشان را داشته باشند. آن دسته از میهمانان که سلیقه های متفاوت تری دارند هم فرصت خواهند داشت تا غذاهای مورد علاقه خودشان را از منوی یکی از چهار رستوران آلاکارت (با منوی انتخاب) انتخاب کنند.

خدمات رفاهی هتل کریستال لاکچری

در بخش دیگر این هتل پنج ستاره و در فضایی به وسعت 800 مترمربع یک مرکز سلامتی و اسپا و نیز یک مرکز زیبایی برای رسیدگی به وضعیت زیبایی پوست و دیگر موارد موثر بر روی بدن میهمانان در نظر گرفته شده است. ارائه انواع خدمات ماساژ به روش های شناخته شده بالیایی و روش های اصولی دیگر، ماساژ با آب، سونا، جکوزی و همینطور استخرهای ویژه ای که در فضای باغ مانند قرار دارند همگی از خدمات ویژه این قسمت شمرده می شوند.

عروسی سنتی ایرانی در ترکیه

عروسی سنتی ایرانی در ترکیه

در مورد سایر خدمات رفاهی بی شمار در هتل کریستال سان رایز کوئین لاکچری ریزورت اَند اِسپا می توان به در اختیار داشت ساحل اختصاصی، پارک آبی، سرسره آبی و انواع استخرهای شنا مناسب برای خانواده و کودکان، استخر شنای سرپوشیده، ارائه خدمات شاتل (حمل و نقل) به فرودگاه و دیگر قسمت های شهر در صورت پرداخت هزینه، مرکز کسب و کار، سالن های مجهز به منظور برگزاری جلسات کاری و انواع مراسم و جشن ها، اتاق های مجهز به عایق صوتی برای آرامش بیشتر میهمانان، ارائه خدمات نگداری از کودکان و بوفه غذاهای مناسب برای آنها و همچنین فراهم بودن شرایط برای انجام طیف وسیعی از بازی ها و فعالیت های تفریحی نظیر ورزش های آبی و یا بازی هایی نظیر تنیس و اسکواش اشاره کرد.

این مطلب را هم بخوانید  عروسی در آنتالیا

این مجموعه توسط میهمانانش به عنوان یکی از برترین اقامتگاه های ایده آل از لحاظ هزینه های پرداخت شده در منطقه ساید در مقابل خدمات ارائه شده نسبت به سایر هتل های موجود در شهر آنتالیا انتخاب شده است.

همچنین فاصله هتل کریستال سان رایز کوئین لاکچری ریزورت اَند اِسپا تا فرودگاه آنتالیا در حدود 55 کیلومتر و فاصله آن تا فرودگاه قاضی پاشا در حدود 98 کیلومتر می باشد.

عروسی در سواحل مدیترانه

عروسی در سواحل مدیترانه

عروسی در هتل کریستال سانرایز کوئین لاکچری

بدون شک دیزاین عالی و فوق العاده و خدمات عالی این هتل یکی از مهمترین دلایلی است که کتلاما آن را به عنوان یک پارتنر تجاری برگزیده است. گروه تشریفات کتلاما (ارائه دهنده خدمات تشریفات عروسی در ترکیه) با افتخار این هتل را برای برگزاری جشن عروسی شما پیشنهاد میکند.

برخی از مزایای برگزاری جشن عروسی در هتل کریستال سانرایز کوئین

  • عروسی کنار ساحل رویایی مدیترانه
  • عروسی در تالار هتل
  • اقامت در مکان عروسی
  • تنوع غذایی فوق العاده
  • محیط عالی برای عکس برداری و فیلم برداری
  • میهمانداران حرفه ای و خدمت رسانی عالی
  • و…
عروسی ایرانی در آنتالیا

عروسی ایرانی در آنتالیا

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره در خصوص برگزاری جشن عروسی در ترکیه با ما تماس بگیرید.

همچنین شما میتوانید با استفاده از آیکن واتساپ در گوشه پایین همین صفحه با ما در ارتباط باشید.

این مطلب را هم بخوانید  کترینگ عروسی

 

گالری تصاویر هتل کریستال سانرایز کوئین لاکچری

جهت مشاهده تصاویر در ابعاد بزرگتر روی آنها کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *