عروسی در ترکیه
عروسی در کوه الیمپوس آنتالیا
ژوئن 14, 2019
سواحل زیبای مدیترانه
عروسی در شهر باستانی کالیچی
ژوئن 16, 2019

اگر در فکر برگزاری یک عروسی لوکس در آنتالیا هستید با ما همراه باشید.

ترکیه محل برگزاری ازدواج افراد زیادی از سراسر جهان است. سواحل زیبای مدیترانه دارای جذابیت های طبیعی فوق العاده ای است.

با مناسبترین هزینه یکی از زیباترین مکانهای دنیا در اختیار شماست. عکس و فیلم عروسی شما رویایی و به یادماندنی خواهد شد و یک شب رویایی را خواهید گذراند.

 

غروب خورشید در دریای مدیترانه آنتالیا متفاوت است. در نظر بگیرید همزمان که  گلبرگ گل رز قرمز از آسمان بر سر شما می افتد. 4 سربازعثمانی شما را در بالش تخت روان مثل یک سلطان به محل برگزاری عروسی می آورند.

 

عروسی در کوه الیمپوس آنتالیا

هیچ محدودیتی در برگزاری یک عروسی لوکس در ترکیه وجود ندارد. از عروسی در جنگل، تا عروسی در کوه Olympus که در ارتفاع 2365 متر بالاتر از دریا میباشد که در آن زئوس و هرا اساطیر یونان باستان در آن عشق‌ورزی نموده اند.

اگر می خواهید عروسی خود را در ترکیه جشن بگیرید، هیچ محدودیتی برای عروسی های لوکس وجود ندارد. ترکیه سرشار از تنوع طبیعی و اقلیمی است و این بهترین شرایط برای وجود گزینه های متفاوت برای جشن عروسی شماست.

کوه الیمپوس آنتالیا

کوه الیمپوس آنتالیا

 

 

عروسی در بزرگترین آکواریوم

عروسی شما را در بزرگترین آکواریوم همراه با هزاران ماهی رنگارنگ سازماندهی می کنیم. اگر میخواهید تصاویر عروسی شما در کنار هزاران ماهی و کوسه و… در اعماق آب برگزار شود، دست شما برای انتخاب باز است. برگزاری عروسی در زیر آب را مطالعه نمایید.

عروسی در آکواریوم

عروسی در آکواریوم

عروسی ساحلی در آنتالیا

سواحل شنی زیبای آنتالیا بهترین مکان برای برگزاری جشن عروسی است. جشنی به یادماندنی و رویایی در سواحل زیبای آنتالیا. زیباترین دیزاین و قشنگترین مناظر طبیعی، هیجان‌انگیزترین شب زندگی شما را میسازند. اگر میخواهید یک عروسی لوکس در آنتالیا برگزار کنید، پیشنهاد میکنیم حتما عروسی ساحلی در آنتالیا را بخوانید.

عروسی ساحلی آنتالیا

عروسی ساحلی آنتالیا

 

این مطلب را هم بخوانید  عروسی روی کشتی

 

عروسی در شهر باستانی کالیچی

شهر قدیمی آنتالیا ( کالیچی ) یک منطقه زیبا در مرکز آنتالیای امروزی است. کالیچی Kaleici با کوچه‌های باریک پیچ در پیچ، خانه‌های چوبی قدیمی، کافه بارها و رستوران‌ها و هتل‌هایی به سبک عثمانی مکانی دوست‌داشتنی برای گشت و گذار در آنتالیا و لذت بردن از مناظر آن است. پیشنهاد میکنیم عروسی در شهر باستانی کالیچی را بخوانید.

خاطره فراموش نشدنی در کالیچی

خاطره فراموش نشدنی در کالیچی

 

 

عروسی در قایق بادبانی

مراسم عروسی در قایق بادبانی، در حال حاضر یکی از محبوب ترین نوع عروسی میباشد. عروسی روی قایق بادبانی یک جشن متفاوت و به یادماندنی است. حتی پس از گذشت سالها، روز عروسی شما فراموش نشدنی خواهد بود. عروسی در قایق بادبانی را حتما مطالعه کنید.

عروسی ایرانی روی قایق بادبانی

عروسی ایرانی روی قایق بادبانی

 

 

عروسی ایرانی در آنتالیا

گروه تشریفات کتلاما یک اپراتور بین المللی عروسی با تجربه است که برای زوج‌های ایرانی که در هر جای دنیا که ساکن هستند و قصد ازدواج دارند، خدمت متنوعی را ارائه میدهد. و رویای یک جشن عروسی ایرانی در آنتالیا را با واقعیت تبدیل میکند. برای تبدیل رویایتان در آنتالیا عروسی ایرانی در آنتالیا را بخوانید.

جشن عروسی در ترکیه

جشن عروسی در ترکیه

جهت مشاهده تصاویر در سایز اصلی روی آنها کلیک کنید.

این مطلب را هم بخوانید  عروسی در لیماک اینترنشنال ریزورت آنتالیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *