جشن عروسی در آنتالیا
عروسی ساحلی در آنتالیا
ژوئن 4, 2019
جشن عروسی ساحلی ترکیه
جشن عروسی در ساحل شنی
ژوئن 11, 2019
ازدواج روی کشتی تنگه بسفر

ازدواج روی کشتی تنگه بسفر

برگزاری مراسم عروسی در استانبول

همه آرزو دارند که مراسم عروسی خود را رویایی برگزار کنند البته همیشه ترس از هزینه ها باعث می شود که از این فکر بیرون بیایند و به یک مراسم معمولی بسنده کنند. این رویا شاید در گذشته قابل اجرا نبود و موسسه ای یافت نمیشد تا بتوانید مراسمتان را در خارج از ایران خیلی باشکوه برگزار کنید ولی این نوید را به شما میدهیم که گروه تشریفات کتلاما این رویا را در ترکیه به واقعیت تبدیل میکند. با کتلاما برگزاری مراسم عروسی در استانبول دیگر رویایی دست نیافتنی نیست.

امروزه برخی از آتلیه های عروس و داماد برای عکس و فیلم عروس به خارج از ایران هم پکیج ویژه ای دارند. از اینها گذشته اگر شما زوج جوان میخواهید مراسمتان را در ترکیه برگزار کنید میتوانید در این مدتی که در این کشور زیبا هستید از مناطق دیدنی هم لذت ببرید و همچنین اطلاعات مهمی که باید درباره این کشور و شهر استانبول بدانید را در اختیار شما قرار داده ایم.

"<yoastmark

درباره استانبول

استانبول از لحاظ تعداد گردشگران خارجی سومین شهر توریستی جهان به شمار می‌رود. همچنین استانبول به عنوان پایتخت فرهنگ اروپا در سال ۲۰۱۰ انتخاب شده‌ است . وقتی ایران رو به سمت ترکیه ترک می کنیم و پس از گذشتن از کوهستانها و جنگلهای زیبای ترکیه میرسیم به شهر زیبا و منحصر بفرد استانبول که یکی از بی نظیر ترین مناطق گردشگری دنیاست.

در این شهر همه آنچه در هیچ کجای دنیا نمی بینید وجود دارد. شهر استانبول در کنار تنگه بسفر ،دریای مرمره و دریای سیاه قرار دارد و همچنین بزرگترین شهر جهان است که در دو قاره قرار دارد،

این مطلب را هم بخوانید  عروسی در هتل پوینت تکسیم استانبول

این ابر شهر به عنوان شهر فرهنگی اروپا برای سال دوهزارده انتخاب شده‌ است شهری که دو دریا را درمیان خود جای داده است. جدا از جاذبه های طبیعی که به آن اشاره شد، استانبول یک شهر تاریخی فوق العاده است که آثار متعدد زیادی را از دوران امپراطوری عثمانی در دل خود جای داده است.

ترکیب طبیعت و تاریخ و صنعت توریسم این شهر بستر مناسبی را برای خلق یک شب به یاد ماندنی و خاطره ای فراموش نشدنی برای هر زوج جوانی فراهم میکند.

"برگزاری

هزینه برگزاری مراسم عروسی در استانبول

با توجه به هزینه های بسیار بالا برای برگزاری مراسم ازدواج در ایران زوج ها تصمیم میگریند که از برگزاری مراسم مجلل و رویایی خود دست بردارند و به یک مجلس در حد متوسط بسنده کنند. اکنون ما برای شما یک پیشنهاد خوب داریم و آن این است که در حال حاضر یکی از بهترین و مناسب ترین انتخاب ها جهت برگذاری مراسم عروسی، اجاره کشتی و تدارک مراسم ازدواج بر روی کشتی در شهر استانبول میباشد و عروس و دامادهایی که تصمیم به برگزاری مراسم عروسی دارند، اجاره کشتی های تفریحی در استانبول ترکیه و تدارک یک مراسم عروسی با تعداد نفرات کمتر بر روی کشتی در استانبول رو از لحاظ قیمت به صرفه تر و از لحاظ زیبایی با شکوه تر و رویایی تر می باشد.

این مطلب را هم بخوانید  عروسی در هتل کراون پلازا هاربیه استانبول

 

تدارک مراسم ازدواج در کشتی های استانبول بسیار لوکس به همراه ارائه خدمات سرویس غذا، مشروبات و موزیک به شکل گشت زنی در تنگه بوغاز (بوسفر)برگزار میشود.

عروسی در کنار تنگه بسفر

عروسی در کنار تنگه بسفر

بهترین فصل برای برگزاری مراسم در ترکیه

بهترین فصل برای برگزاری عروسی در ترکیه میتوان به دو ماه آخر بهار و دو ماه اول پاییز اشاره کرد که بهترین فصل در این شهر استانبول است.

البته در فصل تابستان در استانبول هوای شهر گرم و مرطوب است و بیشترین جذب توریست ها در همین فصل است.  در نتیجه بسیار شلوغ میباشد و انواع جشنواره‌ های هنری و کنسرت‌ های بزرگ جهانی را در آن‌جا بر پا می‌کنند.

 

اکنون ما میخواهیم از ویژگی های فصل پاییز در استانبول مطالبی را در اختیارتان قرار بدهیم.

 

جشن عروسی در ترکیه

جشن عروسی در ترکیه

مراسم عروسی در فصل پاییز

میدانید که تعداد گردشگرهای ترکیه در فصل پاییز و زمستان کاهش پیدا میکند و دلیل اصلی آن بارندگی های پراکنده میباشد.  اما اگر از اون دسته زوج هایی باشید که فصل خلوت رو بیشتر دوست دارین ، مطمئنا پاییز استانبول رو از دست نمی دهید.

از اینستاگرام کتلاما بازدید فرمایید

مکان های گردشگری مناسب برای عکاسی

یکی از زیباترین مکان هایی که در استانبول میتوانیم به شما پیشنهاد کنیم جزایر پرنس استانبول نه گانه است که ۴ جزیره بیوک آدا ، هئیبئلی آدا ، بورگاز آدا و کینالی آدا بزرگ تشکیل شده است،

این مطلب را هم بخوانید  عروسی در هتل آسیا استانبول

جمعیت این جزایر ۲۰ هزار نفر است اما در تابستان به ۵۰۰ هزار نفر هم میرسد .

برای بازدید از جزایر پرنس استانبول میتوانید بوسیله درشکه در طی مدت ۲ ساعت دور تا دور جزیره را بگردید .

اطراف اسکله منطقه اصلی جزیره قرار دارد ، جایی مملو از رستوران ، قهوه خانه و فروشگاه‌هایی که با حضور گردشگران گرمتر شده اند.

همچنین در جنوب جزیره بسیار خلوت است و محوطه های جنگلی این بخش را فقط با قایقها می توانید ببینید .

در کناره جزیره یک هتل قدیمی و خراب متعلق به قرن ۱۹ قرار دارد و برای رفتن به جزیره از یکی از اسکله ها در قسمت اروپائی می تونید استفاده کنید.

اما به یاد داشته باشید که کشتی ها در ساعت‌های خاصی فقط چند بار در روز به جزیره تردد میکنند .

 

جشنی رویایی در استانبول

جشنی رویایی در استانبول

 

برگزاری جشن در استانبول مخصوصا در تنگه بسفر بسیار رویایی است. ولی اگر مایل به برگزاری جشن عروسی در ساحل شنی را  دارید  عروسی در آنتالیا  را حتما بخوانید.

 

 

گالری تصاویر

 

بهترین تالارها و هتل ها در استانبول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *