عروسی داخل کشتی استانبول
جشن عروسی در ترکیه ، جشن عروسی در استانبول
آگوست 16, 2019
برگزاری سمینار در استانبول
برگزاری سمینار ، کنفرانس و همایش در استانبول و آنتالیا
آگوست 21, 2019

جشن تولد در استانبول

مکان، تزئینات، دکوراسیون و سبک برگزاری جشن تولد به سن و سال، جنسیت، سلایق و البته بودجه افراد بستگی دارد.  تم جشن تولد بزرگسالان با کودکان کاملا متفاوت است. محل برگزاری جشن تولد كودكان بسیار مهم است برگزاری جشن تولد در منزل دردسر های خاص خودش را دارد به همین دلیل کمک گرفتن از موسسات برگزارکننده جشن تولد می تواند در روند برگزاری این مراسم بسیار تاثیر گذار باشد.

جشن تولد در استانبول

جشن تولد در استانبول

ضرورت وجود یک برنامه ریز و مجری برای جشن تولد عالی و پرفکت زمانی بیشتر احساس میشود که ساکن یک کلانشهر همچون استانبول باشید و یا بخواهید جشن تولد خود را در شهر یا کشور دیگری همچون ترکیه برگزار کنید. اینجاست که نقش یک برگزارکننده جشن تولد بیشتر احساس میشود. از تهیه مکان مناسب، تا کمک در انتخاب تم و همچنین پذیرایی و موزیک و نور و… .

 

برگزاری جشن تولد در ترکیه

امروز اغلب جشن ها به خدمات مجالس سپرده می شود. جشن تولد هم یکی از مراسمی است که هر سال برگزار می شود. بویژه اینکه برای تمامی اعضای خانواده است و گاهی برگزاری آن، خانواده ها را سردرگم می کند. بنابراین بسیاری از افراد برای راحتی کار و همچنین بهتر شدن جشن تولد، این مراسم را به خدمات مجالس می سپارند.

جشن تولد در استانبول ترکیه

جشن تولد در استانبول ترکیه

برگزاری جشن تولد بزرگسالان

برگزاری جشن تولد بزرگسالان با کودکان متفاوت است. تزیین جشن تولد بزرگسالان باید متناسب با سن و سال آنها و نوع مهمانان باشد به همین نسبت پذیرایی و ارائه خدمات مجالس هم در این نوع مراسم تولد متفاوت است. برگزاری جشن تولد در رستوران هم حال و هوای خاص خودش را دارد که با پذیرایی و شام به پایان می رسد

این مطلب را هم بخوانید  عروسی در باغ سمفونی استانبول

در برگزاری جشن تولد، کیک تولد خیلی نقش مهمی دارد. اگر چه در دیگر جشن ها کیک برای پذیرایی از مهمانان سرو می شود، اما در جشن تولد کیک بزرگتر و در عین حال تزئیناتی که برای آن استفاده می شود، با دیگر کیک ها تفاوت دارد.

برگزاری جشن تولد

برگزاری جشن تولد

شمع هایی که برای کیک تولد استفاده می شود، فشفشه، نقل و شیرینی بر روی میزهای مهمانان، به جشن تولد شکوه خاصی را می بخشد. میوه، غذا، دسر، نوشیدنی های گرم و سرد هم در جشن تولد برای پذیرایی از مهمانان بر روی میز آنها قرار می گیرد.

برای جشن تولد اغلب بر روی میزهای مهمانان هم از شمع آرایی استفاده می شود. گل آرایی و تزئین سایر قسمت های سالن هم اهمیت زیادی در جشن دارد. موسیقی و پایکوبی در جشن تولد به راه است.

جشن تولد لوکس در کشتی

جشن تولد لوکس در کشتی

برگزاری جشن تولد روی کشتی

بدون شک جشن تولد یک روز استثنایی برای هر شخص در طول یک سال است. پس خاص برگزار شدن این روز اهمیت بسزایی دارد.

برگزاری جشن تولد روی کشتی یک اتفاق لوکس و خاطره انگیز است. بدون شک این خاطره برای همه به یادماندنی و زیباست.

گروه تشریفات کتلاما آمادگی برگزاری جشن تولد را بصورت کامل در استانبول و آنتالیا دارد.

جشن تولد به یادماندنی

جشن تولد به یادماندنی

جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر از طریق آیکون واتساپ در گوشه پایین همین صفحه با ما در تماس باشید

این مطلب را هم بخوانید  عروسی لوکس در آنتالیا

 

گالری تصاویر

جهت مشاهده تصاویر در ابعاد بزرگتر روی آنها کلیک کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *