جشن عروسی در ترکیه ، جشن عروسی در استانبول

عروسی در باغ استانبول
عروسی در باغ تکسیم استانبول
آگوست 15, 2019
جشن تولد روی کشتی
جشن تولد در استانبول
آگوست 18, 2019

چند سالیست که برگزاری جشن عروسی در ترکیه و مخصوصا شهر زیبا و رویایی استانبول و آنتالیا در بین زوج های جوان ایرانی محبوبیت زیادی پیدا کرده است. بسیاری از عروس و دامادها به دلایل مختلفی ترجیح میدهند که جشن عروسی خود را در خارج از ایران برگزار کنند.

چرا ترکیه؟ چرا استانبول؟

ترکیه از جمله این کشورهاست که همواره مورد توجه زوج های ایرانی قرار داشته است. این امرو دلایل متعددی دارد از جمله:

  • داشتن آب و هوای مدیترانه ای و معتدل و طبیعت زیبا و چشم نواز
  • نزدیکی به ایران
  • عدم نیاز به ویزا برای ایرانیان
  • مقرون بصرفه بودن هزینه های برگزاری مراسم عروسی نسبت به کشورهای همتراز
  • شهرهای مدرن و توریستی در کنار آثار باستانی و همچنین آزادی های مدنی
عروسی در کنار ساحل

عروسی در کنار ساحل

دلایل فوق و همچنین دلایل متعدد دیگری باعث گردیده که زوج های جوان نه تنها از ایران و نه تنها فقد ایرانیان، بلکه زوج های جوان از کشورهای اروپایی و دیگر کشورهای آسیایی و آمریکا نیز برای برگزاری جشن ازدواج خود کشور زیبا و توریستی ترکیه را انتخاب نمایند.

عروسی منحصر بفرد

برگزاری یک مراسم عروسی رویایی و خاص و منحصر بفرد آرزوی هر زوج جوانی است. همچنین وجود مزون‌ها و فروشگاههای بزرگ با برندهای معتبر و جهانی و همچنین انواع لباس عروس و داماد و… بهانه مناسبی برای انتخاب است. از طرفی طبیعت بکر و بی نظیر استانبول و جزایر اطراف آن و همچنین دریای زیبا و نیلگون و کشتی های لوکس تفریحی همه و همه دست به دست هم میدهند تا زیباترین، رویایی ترین و شیک ترین عکس های عروسی ممکن و خاطره انگیزترین لحظات زندگی شما رقم بخورد. بدون شک این چنین ترکیبی را در کمترین نقطه از جهان میتوان یکجا یافت و بی دلیل نیست که استانبول یکی از بزرگترین مقاصد گردشگری جهان است.

جشن عروسی در استانبول

جشن عروسی در استانبول

در ادامه به معرفی برخی جاذبه های شهر استانبول که باعث شده این شهر محبوب ترین مقصد عروس و دامادها برای برگزاری عروسی در ترکیه باشد می پردازیم و شما را با جوانب مختلف برگزاری عروسی در استانبول ترکیه آشنا می کنیم.

برگزاری عروسی در استانبول ترکیه

استانبول یکی از مدرنترین و زیباترین شهرهای ترکیه است که با داشتن فضای شهری خاص و زیبایی های طبیعی خارق العاده و همچنین آثار باستانی متعدد و همچنین شهرسازی مدرن، مقصدی ایده آل برای برگزاری عروسی در ترکیه است.

جشن عروسی در ترکیه

جشن عروسی در ترکیه

جزایر پرنسس استانبول

وقتی شما در محل اورآسیایی شهر استانبول که محل جدا شدن سرزمین های آسیایی و اروپایی است قرار گرفته باشید در دریای مرمر مجموعه جزایری را می بینید که به جزایر پرنسس شهرت دارند. جزایر پرنسس از 4 جزیره زیبا به نام های آدا، بوئرگازآدا، حئیبلی آدا و بئیوک آدا تشکیل شده است. این جزایر از قشنگترین مناظر طبیعی ترکیه و از مهمترین جاذبه های برگزاری جشن عروسی در استانبول ترکیه برای عروس و دامادها می باشند.

این مطلب را هم بخوانید  عروسی در هتل کریستال سان ست آنتالیا

هر ساله هزاران توریست از سراسر دنیا به دیدن این جزایر زیبا و خارق العاده که از با جذبه ترین مناطق دنیا هستند آمده و عروس و دامادهای زیادی به خاطر این جزایر مایل به برگزاری عروسی در استانبول ترکیه هستند.

عروسی ساحلی استانبول

عروسی ساحلی استانبول

یکی از ویژگی های جالب و دیدنی جزایر پرنسس استانبول این است که در این جزایر رفت و آمد خودرو و ماشین ممنوع بوده و ساکنین آنجا و همینطور توریست هایی که به این جزایر مسافرت می کنند برای رفت و آمد و تردد از درشکه و گاری استفاده می کنند.

تنگه بسفر

تنگه بسفر نیز یکی از محبوبترین مکانهای استانبول برای عروس و دامادها است. در این مکان عروس و داماد سوار بر کشتی، یات یا انواع دیگر قایق ها شده و در مسیر آبی از استانبول دیدن می کنند و همزمان عکس های عروسی خود را نیز می گیرند.

جای تردید نیست که این عکس ها از زیباترین و خاص ترین عکس های عروسیی خواهد بود که تا به حال دیده اید. حتی این امکان وجود دارد که شما جشن عروسی خود را روی کشتی برگزار کنید. کشتی های لوکس و تفریحی متعددی آمادگی میزبانی جشن عروسی رویایی و زیبای شما را در تنگه بسفر دارند.

جشن عروسی در کنار تنگه بسفر

جشن عروسی در کنار تنگه بسفر

آثار باستانی و قصرهای باشکوه

یکی دیگر از ویژگی های شهر استانبول که باعث جذب عروس و دامادها برای اجرای جشن عروسی در استانبول ترکیه می شود وجود قصرهای زیبا، باشکوه و رویایی و مناطق مختلف تاریخی و باستانی است که برگزاری عروسی در استانبول را خاص و منحصر به فرد می کند.

این قصرهای باشکوه هم برای برگزاری مراسم عروسی و هم برای لوکیشن عکس و فیلمبرداری بسیار مناسب و لوکس هستند.

این مطلب را هم بخوانید  انتخاب لباس عروس

بازارهای لوکس و مدرن

وجود بازارهای بزرگ سنتی و پاساژهای لوکس و مدرن همراه با برندهای معتبر از دیگر ویژگی های شهر استانبول است که خیال عروس و دامادها را بابت خریدهای عروسی راحت کرده و در کنار برگزاری جشن عروسی در استانبول ترکیه می توانند خریدهای خود را نیز از معتبرترین و با کیفیتترین برندهای اروپایی و ترک خریداری نمایند.

مزون لباس عروس استانبول

مزون لباس عروس استانبول

اجرای مراسم عروسی در استانبول ترکیه

استانبول پایتخت شهر زیبای ترکیه می باشد و این شهر جاذبه ها و مکان های زیبایی برای برگزاری مراسم عروسی دارد و جزایر پنج گانه این شهر مکان ها و لوکیشن های بی نظیری را برای یک مراسم عروسی ایده آل محیا کرده است.

برگزاری عروسی در آنتالیا

آنتالیا یکی از شهر های ساحلی و زیبای ترکیه است که به دلیل وجود تفریحات آبی متنوع و همچنین هتل های لوکس و خاص و بخصوص سواحل فوق العاده و زیبا معروف شده است. تشریفات کتلاما ما با در اختیار داشتن لوکیشن های بی نظیر در این شهر زیبا و ساحلی می تواند شرایطی خاص و مدرن را برای شما به ارمغان آورد و برگزار کننده بهترین مراسم باری شما باشد.

عروسی لوکس روی کشتی ترکیه

عروسی لوکس روی کشتی ترکیه

استانبول یا آنتالیا

بارها از ما پرسیده میشود که کدام شهر برای برگزاری جشن عروسی بهتر است؟ استانبول یا آنتالیا

در حقیقت پاسخ این سوال بستگی به سلیقه شما دارد. اگر شما مایل به برگزاری جشن عروسی در ساحل شنی و در کنار ساحلی آبی و زیبا هستید و میخواهید از هرگونه شلوغی دنیای مدرن به دور باشید آنتالیا بهترین گزینه برای شماست.

از طرفی آنتالیا ماههای بیشتری را میتواند میزبان جشن عروسی در فضای باز و در کنار ساحل و یا روی کشتی باشد ولی برگزاری جشن عروسی در محیط باز در استانبول به حدود 5 ماه محدود میشود. به علت بارندگی زیاد در فصل پاییز و بهار و همچنین سرمای زیاد فصل زمستان، در این ایام در استانبول امکان برگزاری جشن عروسی در روی آب یا کنار ساحل وجود ندارد.

عروسی در شهر زیبای استانبول

عروسی در شهر زیبای استانبول

تالار عروسی یا باغ تالار در ترکیه

گروه تشریفات کتلاما با در اختیار داشتن صدها لوکیشن مختلف جهت برگزاری مراسم عروسی در ترکیه می تواند با سلیقه و میل شما مراسمی در خور و شایسته برگزار نماید . لوکیشن های ساحلی و هتل ها و کشتی های تفریحی لوکس و دیگر موقعیت های مختلف در شهرهای مختلف ترکیه هرکدام گزینه ای ایده آل نسبت به سلیقه و بودجه شما برای برگزاری جشن عروسی است.

این مطلب را هم بخوانید  عروسی در هتل سواندور توپکاپی پالاس آنتالیا

 

عروسی روی کشتی

عروسی روی کشتی

موسسات داخل ایران که مدعی برگزاری جشن عروسی در ترکیه هستند

هرچند برخی مراکز و موسسات در داخل ایران مدعی هستند که جشن ازدواج زوج های جوان را در ترکیه برگزار میکنند ولی باید در نظر داشته باشید که یک موسسه خدمات عروسی در ایران به هیچ وجه تجربه و تخصص و شناخت کافی از نحوه ارائه خدمات در ترکیه را ندارد.

و این امری واضح است که چنین کاری باید توسط یک موسسه با تجربه که چندین سال تجربه برگزاری جشن در ترکیه را دارد مسئولیت این مهم را به عهده بگیرد. کوچکترین اشتباهی در برنامه ریزی و پیاده سازی جشن میتواند ضررهای مالی و عاطفی جبران ناپذیری به زوج های جوان و خانواده آنها بزند.

باید در نظر داشته باشید که این موسسات در بهترین حالت ممکن امور را به موسسات متخصصی در ترکیه میسپارند و شما ناچارید حق واسطه گری این موسسات را در ایران بپردازید. و یا اگر خود اقدام به ارائه خدمات کنند به دلیل عدم حضور فیزیکی در ترکیه و بی تجربگی در ارائه خدمات در ترکیه کیفیت خدمات پایینی را دریافت خواهید نمود.

گروه تشریفات کتلاما مفتخر است با چندین سال تجربه در زمینه برگزاری جشن عروسی در شهرهای زیبای استانبول و آنتالیا، جشن عروسی رویایی و باشکوه شما را در ترکیه برگزار کند.

 

گالری تصاویر عروسی در استانبول

از پیج اینستاگرام ما نیز دیدن فرمایید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *