عروسی روی قایق بادبانی
عروسی در قایق بادبانی
ژوئن 12, 2019
عروسی در ترکیه
عروسی در کوه الیمپوس آنتالیا
ژوئن 14, 2019

خدمات ارائه شده توسط گروه تشریفات کتلاما ، فراتر از تصور و انتظار شماست. ممکن است دوست داشته باشید که لحظاتی رویایی را در زیر 5 میلیون لیتر آب و با حضور ده ها هزار ماهی و کوسه و دلفین و… ثبت کنید. ما با شماییم تا زیباترین لحظات زندگی خود را در آکواریوم آنتالیا رقم بزنید. عروسی در زیر آب آنقدر خاص است که هرگز هیچکس آن را فراموش نکند.

عروسی در زیر آب

از این زیباتر قابل تصور نیست که در فضایی رویایی و در حالی که یک شیشه بین شما و هزاران ماهی و دریا فاصله است به شریک زندگی خود “بله” بگویید. در میان رقص ماهی‌ها و طبیعت فوق العاده زیبای آکواریوم.

اگر دوست دارید بخشی از عکس های عروسی شما در  مقابل کشتی دزدان دریایی و لباس دزدان دریایی به همراه خانواده تان به ثبت برسد، این شرایط برای شما مهیا است. تصاویر فوق العاده آلبوم عکاسی خود را فراموش نشدنی کنید. در بزرگترین تونل آبی دنیا به طول 131 متر. حتی تصورش نیز زیبا و هیجان انگیز است.

 

عروسی در آکواریوم

تنها یک شیشه بین شما و تصویری کامل از این بزرگترین تونل آکواریوم وجود دارد. آلبوم عروسی شما با عکس هایی همراه با ماهی های رنگارنگ فراموش نشدنی خواهد شد . امکان تماشای میلیون ها بازیگر زنده زیر آب وجود دارد. هواپیما غرق شده، کشتی و زیردریایی بخشی از زندگی زیر آب هستند. این افتخار برای جشن عروسی شما در آنتالیا با خانواده و دوستان نزدیک شما در آکواریوم طراحی شده توسط مجسمه ساز ایتالیایی Banadetti میباشد.

این مطلب را هم بخوانید  عروسی لوکس در آنتالیا

 

جهت برگزاری مراسم عروسی در آنتالیا با ما تماس بگیرید. توسط آیکون واتساپ گوشه پایین صفحه با ما تماس بگیرید.

همچنین از طریق فرم تماس با ما، با ما در ارتباط باشید.

رویاهای شما را به واقعیت تبدیل میکنیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *