عروسی لاکچری در آنتالیا
عروسی لوکس در آنتالیا
ژوئن 15, 2019
عروسی کنار ساحل آنتالیا
عروسی در گروه هتل های گلوریا آنتالیا
ژوئن 20, 2019

عروسی در شهر باستانی کالیچی

شهر قدیمی کالیچی

شهر قدیمی آنتالیا ( کالیچی ) یک منطقه زیبا در مرکز آنتالیای امروزی است. کالیچی Kaleici با کوچه‌های باریک پیچ در پیچ، خانه‌های چوبی قدیمی، کافه بارها و رستوران‌ها و هتل‌هایی به سبک عثمانی مکانی دوست‌داشتنی برای گشت و گذار در آنتالیا و لذت بردن از مناظر آن است.

شهر باستانی کالیچی

عروسی در شهر باستانی کالیچی

تاریخچه به وجود آمدن کالیچی Kaleici به زمان امپراطوری روم برمی‌گردد و برای حفاظت از بندرگاه در مقابل شرق و همچنین عبور دادن محصولات به شرق بوده است. در گذشته دورتادور این منطقه به وسیله دیوارهای سنگی بزرگ و چندین دروازه احاطه شده بود اما درحال حاضر فقط دو دیوار و یک دروازه از آن باقی مانده است.

دروازه هادریان Hadrian’s Gate یک بنای باشکوه به سبک معماری روم است و به مناسبت بازدید امپراطور وقت روم از شهر کالیچی Kaleici در سال 130 بعد از میلاد ساخته شده است. این دروازه به صورت سه قوس و با ستون‌هایی از سنگ مرمر درست شده است و بوسیله چند برج سنگی که در جایی دیگر قرار گرفته بودند پشتبانی می‌شده است. دروازه هادریان Hadrian’s Gate به عنوان یک راه بسیار خیره کننده و چشمگیر برای ورود به شهر قدیمی باقی مانده است.

دروازه هادریان Hadrian’s Gate

دروازه هادریان Hadrian’s Gate

راه‌های زیادی برای رفتن به کالیچی Kaleici وجود دارد اما سرراست ترین مسیر، منطقه کالکاپیسی Kalekapisi است که برای عبور عابر پیاده تعبیه شده است و در آن یک برج سنگی باستانی ( برج ساعت clock tower )، مناره کشیک Kesik Minare و مجسمه آتالوس statue of Attalus قرار دارد. مسجد محمد پاشا Mehmet Paşa Mosque که در قرن 18 ساخته شده است نیز با کاشی‌کاری های داخلی‌اش بسیار چشمگیر و جذاب است.

این مطلب را هم بخوانید  عروسی در میرا پالاس استانبول

کالیچی Kaleici در جنوب شهر آنتالیا و در کنار بندرگاه آن واقع شده است.

عروسی در شهر قدیمی kaleiçi ترکیه

ما به زوج های خوش ذوق  پیشنهاد می کنیم تا روز عروسی خود را با فریم های عکس در معماری تاریخی قرن هجدهم و نوزدهم جاودانه کنند. بین قرن 18 و 19 میلادی، عمارت توسط تجار در ویرانه های دوران روم، بیزانس و سلجوقی ساخته شده است. این عمارت در سال 1995 بازسازی و نوسازی شد. طراح داخلی معماری تاریخی و شیک را حفظ کرد و آن را با معماری مدرن ترکیب کرد. آیا دوست دارید زندگی جدید خود را در عمارت باستانی، که از صدها سال گذشته در شهر قدیمی کالیچی در شهر آنتالیا محافظت می کند آغاز نمایید؟ مراسم عروسی در شهر قدیمی kaleiçi آنتالیا در ترکیه در یک اتاق ویژه از عمارت باستانی برگزار میشود.

اتاق باستانی برای عروسی مدنی یا نمادین و میز عروسی با طراحی تزئین میشود.
در طی مراسم برای نماد شادی 2 کبوتر سفید آزاد خواهد شد.

شام عروسی در رستوران عمارت باستانی

  • زیر بشقاب ها به رنگ طلایی تنظیم خواهد شد و حلقه های دستمال سفره طلایی استفاده می شود.
  • شمع های زیبا نیز روی میز قرار می گیرند. در مسیر ورود عروس 4 عدد پایه فرفوژه که روی آنها با گل مصنوعی و شیفون تزئین میشوند قرار خواهد گرفت.
  • فرش سفید پهن شده و گلبرگهای رز بر روی آن پخش خواهد شد.
  • برای عروس و داماد جام های مخصوص شامپاین آماده میشود .
  • غذای مخصوص عروسی ، بدون محدودیت نوشیدنی ( الکلی – غیر الکلی ) به مدت ( 4 ساعت )
  • یک شیشه شامپاین تزئین شده مخصوص عروس و داماد
  • 6 عدد فشفشه آبشاری در مراسم برش کیک
  • طراحی ویژه دسته گل عروس و گل یقه داماد با گل های تازه
این مطلب را هم بخوانید  عروسی در هتل رامادا ریزورت لارا

اگر دوست دارید عروسی خود را در عمارت باستانی در شهر کالیچه آنتالیا برگزار کنید با ما تماس بگیرید.

ما برای هر سلیقه و بودجه ای پکیج اختصاصی داریم. آیکون واتساپ گوشه پایین همین صفحه سریعترین راه ممکن برای برقراری ارتباط با ماست.

کتلاما را در صفحات اجتماعی دنبال کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *