عروسی لوکس کنار ساحل ترکیه
عروسی ایرانی در آنتالیا
ژوئن 11, 2019
عروسی در آکواریوم
جشن عروسی در زیر آب
ژوئن 12, 2019

مراسم عروسی در قایق بادبانی، در حال حاضر یکی از محبوب ترین نوع عروسی میباشد. عروسی روی قایق بادبانی یک جشن متفاوت و به یادماندنی است. حتی پس از گذشت سالها، روز عروسی شما فراموش نشدنی خواهد بود.

عروسی روی قایق بادبانی بزرگ

مراسم عروسی  و پذیرایی ویژه عروسی در قایق بادبانی یکی از پرطرفدارترین پکیج های عروسی برای زوج هایی است که مایل به ازدواج و مراسم عروسی خصوصی در قایق بادبانی میباشند. تنها مسیر در آبهای دریای مدیترانه که قایق بادبانی از شهر قدیمی خارج می شود و به جایی که آبشار Duden ریخته میشود وجود دارد. اگر شما هم گرفتار یک رنگین کمان بر روی زمین که جزو شگفتی های طبیعی میباشد، شما واقعا خیلی خوش شانس هستید. ممکن است این لحظات ویژه را در آنتالیا تجربه کنید. بدون شک زیباترین عکس های عمرتان را در این مناظر خواهید گرفت و تا همیشه از آن لذت خواهید برد.

عکس های عروسی شما پس از سال ها، نمونه ای برای فرزندان شما خواهد بود. همچنین این عکس ها فرزندان شما را در آینده هیجان زده خواهند کرد. تماشای غروب آفتاب که مانند یک توپ از شعله در آب های فیروزه ای … خوردن شام شما در زیر هزاران ستاره در شبی مهتابی … . قطعا پس از گذشت سالها با دیدن تصاویر عروسیتان، نسیم مدیترانه را بر روی صورت خود حس خواهید کرد.

این مطلب را هم بخوانید  جشن عروسی در ترکیه ، جشن عروسی در استانبول

اگر مایل به برگزاری جشن عروسی خود بر روی قایق بادبانی هستید هم اکنون اقدام کنید. گروه تشریفات کتلاما شما را در تحقق این رویا همراهی میکند.

جهت برقراری ارتباط و دریافت اطلاعات بیشتر در این خصوص از آیکون واتساپ گوشه پایین صفحه استفاده کنید. همچنین از طریق این فرم تماس با ما می توانید با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *