عروسی در هتل الیت وورد اروپا استانبول

جشن عروسی در ترکیه
عروسی در هتل الیت بیزینس استانبول
جولای 6, 2019
تشریفات عروسی در ترکیه
عروسی در هتل الیت ورد استانبول
جولای 8, 2019

سالن اصلی هتل الیت وورد اروپا ELITE WORLD EUROPE با فضای باز وآزاد و کادر مجرب، مراسم عروسی شما را به جشن بیاد ماندنی و خوش خاطره مبدل خواهند ساخت.

در حیاط سربز هتل الیت وورد اروپا فضائی مناسب برای پذیرائی از ۷٥٠ میهمان، و سالن اصلی با طراحی ککتل ۸٥٠ میهمان و با طرح مجلسی ۷٥٠ میهمان ظرفیت دارد.

تشریفات عروسی در ترکیه

تشریفات عروسی در ترکیه

مراسم عروسی خود را در محیطی بی همتا با انتخاب گزینه های متفاوت سالن های متعدد هتل با نور روز، سقف ها و ستون های بلند برگزار کنید و هر گاه مایل باشید به فضای باز دسترسی خواهید داشت.

تالارهای هتل مناسب برای برگزاری مراسم حنا بندان، نامزدی، آشنائی، ختنه کنان، حمام چهل نوزادان، جشن فارغ التحصیلی، افطار و غیره می باشد.

عروسی ایرانی در استانبول

عروسی ایرانی در استانبول

 

در هتل Elite World Europe، رویاها به حقیقت می پیوندند.

هنگام آماده شدن برای ازدواج، در مورد محل برگزاری مراسم سردرگمی وجود دارد. از اندازه محل تا دسترسی آسان، بسیاری از سوالات در انتظار پاسخ است. هتل 5 ستاره Elite World Europe، که در حوضه Ekspres Road قرار گرفته است، معماری زیبا، 401 اتاق، 7 اتاق نشستن با ظرفیت 2500 نفر را در اختیار شما قرار می دهد و به شما و مهمانان ارزشمند خود در یک جشن عروسی خاطره انگیز خدمت می کند و شما را قادر می سازد عروسی رویایی خود را با کیفیت عالی برگزار کنید.

جشن عروسی در استانبول

جشن عروسی در استانبول

گروه تشریفات کتلاما با افتخار این عضو هتل های Elite World  را برای برگزاری مراسم عروسی در استانبول به شما پیشنهاد میدهد.

عروسی ایرانی در استانبول ترکیه

عروسی ایرانی در استانبول ترکیه

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان از طریق آیکون واتساپ در گوشه پایین همین صفحه با ما در تماس باشید

این مطلب را هم بخوانید  برگزاری سمینار ، کنفرانس و همایش در استانبول و آنتالیا

 

گالری تصاویر هتل الیت وورد اروپا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *