عروسی ساحلی در هتل کلیکیا پالاس
عروسی در هتل کلیکیا پالاس آنتالیا
ژوئن 24, 2019
هتل 5 ستاره آنتالیا
عروسی در هتل سواندور توپکاپی پالاس آنتالیا
ژوئن 25, 2019

هتل های آی سی IC Hotels واقع در ترکیه آنتالیا بهترین هتل ها ی عروسی در ترکیه هستند و انتخابی مناسب برای عروسی شما می باشند. هتل ها واقع در منطقه کندو آنتالیا می باشند و در میان ساحل دریای مدیترانه واقع می باشند. شما می توانید از عروسی خود در هتل با امتیازات گروه تشریفات کتلاما لذت ببرید.

عروسی در باغ هتل آی سی

عروسی در باغ هتل آی سی

این مجموعه شامل دو هتل میشود:

  • IC Hotels Green Palace
  • IC Hotels Residence

هتل IC آنتالیا

در آوریل سال 2003 به مساحت 93000 متر مربع ساخته شد و متعلق به هتل های زنجیره ای IC می باشد . این هتل در منطقه کندو در 25 کیلومتری مرکز آنتالیا و در 15 کیلومتری فرودگاه واقع شده است . معماری هتل به سبک کشور بالی با درختان همیشه سبز کاج و نخل می باشد و دریای مدیترانه با چشم انداز زمردی و آسمان آبی هتل را احاطه کرده است .

تشریفات عروسی ترکیه

تشریفات عروسی ترکیه

هتل IC Green Palace همراه با بار و رستوران های مختلف ، امکانات بی شمار تفریحی و ورزشی ، امکان برگزاری جلسات و مهمانی ها محل اقامت مجللی برای مسافران بوده و بهترین انتخاب جهت استراحت و گذراندن اوقات فراغت می باشد .

کودکان نیز در این هتل فراموش نشده اند . IC Green Palace مجهز به اتاق و زمین بازی کودکان ، مرکز آموزش و سینما ، استخر و سرسره آبی می باشد .

این مطلب را هم بخوانید  عروسی روی کشتی

همچنین هتل فوق دارای مرکز زیبایی و Spa همراه با حمام ترکی و ماساژ بوده که در این مکان می توان به آرامش بدون ، روح و فکر رسید .

عروسی در ساحل مدیترانه

عروسی در ساحل مدیترانه

 

عروسی IC Hotels

IC Hotels یکی از بهترین هتل های عروسی در ترکیه آنتالیا و برای تعطیلات با پرچم آبی برای گروه های عروسی مناسب می باشد. در هتل IC Hotels Residence ممکن است لوکس بی حد و حصر را در جنگل تجربه کنید. شما می توانید در استخر ویلا خود شنا کنید یا در دریای مدیترانه شنا کنید. این یک امتیاز بزرگ برای جشن عروسی شما در هتل IC است. به ویژه A La Carte در بالای هتل IC هتل سبز کاخ محل برگزاری عروسی است که در آن شما را در عشق غرق خواهد کرد. شما احساس می کنید که می توانید آسمان را لمس کنید.

تنوع غذایی فوق العاده هتل آی سی

تنوع غذایی فوق العاده هتل آی سی

هتل IC Santai Belek واقع در منطقه بلک یکی دیگر از محل های برگزاری مراسم عروسی شما در ترکیه آنتالیا می باشد. رستوران A La Carte فوق العاده هتل در ساحل منطقه بلک واقع شده است. بنابراین این هتل یکی از بهترین مکانهای عروسی در آنتالیا می باشد.
شما در حالیکه به صدای مدیترانه گوش فرا می دهید، نظاره گر فسفرسانس ( تابندگی فسفری) هستید. مشاهده امواج مدیترانه روح هر بیننده ای را جلا میدهد.

این مطلب را هم بخوانید  عروسی در آنتالیا

این امکان وجود دارد که شما همه موارد فوق را در هتل IC پیدا کنید.

عروسی لوکس در ترکیه

عروسی لوکس در ترکیه

 

اگر قصد برگزاری جشن عروسی در ترکیه را دارید هم اکنون با ما تماس بگیرید.

با استفاده از آیکن واتساپ گوشه پایین همین صفحه با ما در ارتباط باشید.

 

 

گالری تصاویر هتل آی سی

جهت مشاهده تصاویر در ابعاد بزرگتر روی آنها کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *