عروسی در آکواریوم
جشن عروسی در زیر آب
ژوئن 12, 2019
عروسی لاکچری در آنتالیا
عروسی لوکس در آنتالیا
ژوئن 15, 2019

عروسی در کوه الیمپوس آنتالیا

الیمپوس آنتالیا

کوه الیمپوس همان مکانی است که زئوس عشق خود را به هرا اعلام کرد. برگزاری مراسم عروسی در کوه الیمپوس آنتالیا در کنار جاذبه های طبیعی فوق العاده، حس زیبایی را به شما منتقل میکند. تصورش را بکنید در همان مکانی به عشق خود بله میگویید که هرا به زئوس (خدای خدایگان روم باستان) بله گفته است. یک جشن زیبا در یک مکان اسطوره ای، واقعا هیجان انگیز است.

کوه المپوس که در آن هرا و زئوس پیش از آن زندگی می کردند، یکی از مکان هایی است که شما را مجذوب خود می کند و رویاهایتان را به ارمغان می آورد.

منظره آب های آبی دریای مدیترانه در ارتفاع 2365 متر، شما وعشق شما را به تصورات بی پایان خواهد برد!

شما ترکیبی از تاریخ گذشته و امروز را در اوج کوه الیمپوس با دکوراسیون عروسی مدرن را میتوانید برای مراسم عروسیتان در کوه الیمپوس داشته باشید.

عکس های عروسی رویایی

تصاویر عروسی شما در کوه الیمپوس سرشار از نشاط و زیبایی خواهد بود. آسمان آبی ، ابرهای رویایی و آبهای نیلگون مدیترانه همه و همه دست به دست هم میدهند تا زیباترین لحظات زندگی شما رقم بخورد.

به عنوان یک برنامه ریز عروسی بین المللی در ترکیه، آماده شدن مراسم عروسی و پذیرایی عروسی در محل ویژه، اهداف شرکت ما میباشد.

عروسی در آنتالیا

عروسی در آنتالیا

ما خدمات عالی را با کشف مکان های فراتر از تخیل و ارائه پکیج های عروسی برای این محل های عروسی ارائه می کنیم تا رویاهای شما را به حقیقت برسانیم تا شما احساس خوشحالی کنید.

این مطلب را هم بخوانید  عروسی در هتل های سوئنو آنتالیا

 

گروه تشریفات کتلاما با افتخار آماده برگزاری مراسم جشن شما در زیباترین نقاط ترکیه می باشد. الیمپوس گزینه‌ای فوق‌العاده برای برگزاری یک مراسم به یاد ماندنیست.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از آیکن واتساپ گوشه پایین صفحه استفاده کنید. و یا از طریق فرم تماس با ما، با ما ارتباط برقرار کنید.

رویاهایتان را به واقعیت تبدیل میکنیم

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *