عروسی در استانبول
عروسی در باغ ایبیزا استانبول
جولای 11, 2019
عروسی در ترکیه
عروسی در سالن هاکیم اوی استانبول
جولای 16, 2019

عروسی فرمالیته ، مراسمی است که قبل از جشن اصلی برگزار می شود. این مراسم به شکلی ظاهرسازی شده از جشن عروسی واقعی است که در این روز عروس و داماد به طور کامل آماده خواهند شد و عکس های عروسی خود را در مدل ها و مکان های مختلف بدون هیچ گونه محدودیت زمانی خواهند گرفت تا در روز عروسی کمتر خسته شوند.

همچنین این کار باعث می شود تا از قبل حس عروس و داماد شدن را یک بار بچشند و با اطمینان خاطر بیشتر و استرس کمتر در مراسم اصلی حضور پیدا کنند.

جشن ازدواج روی کشتی

جشن ازدواج روی کشتی

چرا بعضی از زوج ها مراسم فرمالیته را برگزار می کنند؟

روز عروسی برای عروس و داماد یک روز پر مشغله است. هر دو صبح زود از خواب بیدار می شوند تا برای برگزاری مراسم عروسی آماده شوند و سپس قبل از شروع جشن زمانی را به عکاسی عروسی اختصاص می دهند.

همان طور که می دانید آرایش عروس یکی از مهم ترین و زمان‌برترین مراحل برای آماده شدن عروس خانم ها به حساب می آید. زیرا هر دختری می خواهد در این شب به بهترین شکل خود جلوه کند.

سوالی که برای هر عروسی ممکن است پیش بیاید این است که آرایش صورت و آرایش مو او چطور خواهد شد؟ آیا ممکن است آن را نپسندد و آیا در فرصت کمی که دارند امکان تغییر قسمتی از آن امکان پذیر خواهد بود یا خیر؟

عروسی رویایی در استانبول

عروسی رویایی در استانبول

عروسی فرمالیته به شما این امکان را می دهد تا چند روز قبل از مراسم اصلی، به آرایشگاه بروید تا آرایش صورت و موهایتان را انجام دهند و اگر نظری برای تغییر قسمتی از آن داشتید با آرایشگر خود در میان بگذارید؛ انجام این مراحل سبب می شود تا شما ذهنیتی مشخص از ظاهر خود در شب عروسی داشته باشید که این کار می تواند استرس شما را به شدت کاهش دهد.

این مطلب را هم بخوانید  جشن تولد در استانبول

فرمالیته مزایای زیادی دارد

همچنین میتوانید در مدل ها و لوکیشن های مختلف عکس بگیرید و به هیچ وجه نگران کمبود وقت نباشید. به این صورت حتی می توانید مراسم فرمالیته را در شهر یا کشور دیگری برگزار کنید و زمان بیشتری را برای ساخت یک ویدیوی رویایی و عاشقانه صرف کنید تا برای همیشه به عنوان بهترین اتفاق زندگیتان ثبت شود. به این ترتیب شما دیگر در روز عروسیتان برای عکسبرداری وقت نمی گذارید و انرژی برای شب مراسم از دست نمی دهید زیرا بیشتر می خوابید، دیرتر به آرایشگاه می روید و کمتر تحرک می کنید.

برگزاری عروسی در استانبول

برگزاری عروسی در استانبول

یکی دیگر از مزایای عروسی فرمالیته این است که شما می توانید به آتلیه ی عروس خود سفارش دهید تا یکی از عکس هایتان را روی یک شاسی بزرگ چاپ کند تا در گوشه ای از تالار قرار دهید و یا قسمتی از فیلمی که در روز قرماتیله آماده کرده بودید را در مراسم عروسی برای مهمانان به نمایش بگذارید.

همچنین شما با برگزاری عروسی فرمالیته می توانید یک بار عروس و داماد بودن را تجربه کنید. به این منظور که با هم راه رفتن، غذا خوردن و یا حتی رقصیدن را تمرین کنید. اگر بدون هیچگونه برنامه ریزی بعد از یک روز پر هیاهو در مراسم حضور پیدا کنید شاید در تشخیص رفتارهای مناسب دچار مشکل شوید.

تشریفات عروسی در استانبول

تشریفات عروسی در استانبول

اگر شما جزو دسته افرادی هستید که حدس می زنید ممکن است با مشکلاتی که در بالا گفته شد رو به رو شوید، برگزاری مراسم فرمالیته عروسی برایتان بهترین گزینه به حساب می آید.

این مطلب را هم بخوانید  عروسی در هتل کورنلیا دیاموند آنتالیا

 

فرمالیته عروسی در خارج از کشور

اگر بخواهید عروسی فرمالیته خود را در خارح از کشور برگزار کنید، کشور ترکیه با اختلاف بهترین گزینه انتخابی شماست.

عروسی لاکچری لب دریا

عروسی لاکچری لب دریا

دلایلی بسیار زیادی وجود دارد که کشور زیبای ترکیه را در رأس انتخابهای شما قرار میدهد.

  • ایرانیان برای سفر به ترکیه نیازی به ویزا ندارند
  • مسافت سفر بسیار کوتاه است
  • هزینه های سفر، اقامت و برگزاری مراسم خیلی کمتر از کشورهایی با شرایط مشابه است
  • خدمات برای ایرانیان و فارسی زبانان در دسترس‎تر است
  • نزدیکی فرهنگی بسیار زیاد
  • و دهها دلیل دیگر…

این مزایا به حدی است که خیلی از هموطنان علاوه بر هزینه سفر و اقامت خود، هزینه های اقامت اکیپ عکسبرداری را نیز متقبل میشوند و از ایران با اکیپ عکاسی به استانبول می‌آیند تا عکسهایی از عروسی فرمالیته به یادگار داشته باشند.

عروسی ساحلی آنتالیا

عروسی ساحلی آنتالیا

گروه تشریفات کتلاما، با ارائه خدمات عروسی فرمالیته در شهر زیبای استانبول این هزینه ها را برای شما از بین میبرد و میزبان شما از لحظه ورود به استانبول تا لحظه ترک آن میباشد.

برگزاری جشن عروسی فرمالیته علاوه بر صرفه جویی در هزینه نسبت به برگزاری یک جشن عروسی کامل در ترکیه، این مزیت را به همراه دارد که تصاویر خاطره‌انگیز و تکرار نشدنی را از زیباترین اتفاق زندگی خویش ثبت کنید.

عروسی لاکچری در آنتالیا

عروسی لاکچری در آنتالیا

برگزاری فرمالیته در استانبول

استانبول از اکثر جهات نماد کشور ترکیه است. شهری مدرن، تاریخی، با تاریخچه ای غنی که مرز میان دو قاره آسیا و اروپاست و جدا از این موارد از طبیعتی فوق العاده و زیبا برخوردار است.

عکس های عروسی در تنگه بسفر ، کاخ های زمان عثمانی، هتل های لوکس و سواحل زیبای استانبول، جلوه فوق العاده ای به زیباترین خاطره زندگی شما میبخشد.

این مطلب را هم بخوانید  عروسی در هتل اسپایس آنتالیا

بدون شک زیبایی های بصری استانبول آنقدر بی اندازه و زیباست که هر شخصی را متقاعد میکند که در این شهر عروسی خود را برگزار کند.

عروسی ایرانی در آنتالیا

عروسی ایرانی در آنتالیا

برگزاری فرمالیته در آنتالیا

اگر عاشق آفتاب و ساحل شنی و دریای آرام و آبی مدیترانه هستید، آنتالیا یکی از بهترین انتخاب های پیش روی شما در ترکیه است.

گروه تشریفات کتلاما با ارائه خدمات عروسی فرمالیته در آنتالیا ترکیه در کنار شما هموطنان عزیز است.

خاطره ای ماندگار در کنار سواحل مدیترانه

خاطره ای ماندگار در کنار سواحل مدیترانه

هزینه برگزاری عروسی فرمالیته در ترکیه

ما در مطلبی جداگانه بطور کامل و مفصل در این خصوص صحبت کرده ایم. اگر مایلید از پکیج های فرمالیته ما مطلع شوید حتما مقاله  هزینه عروسی فرمالیته در ترکیه را مطالعه بفرمایید.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان در خصوص برگزاری عروسی فرمالیته از طریق دکمه واتساپ در گوشه پایین همین صفحه با ما در تماس باشید.

 

از اینستاگرام کتلاما دیدن کنید

 

گالری تصاویر

جهت مشاهده تصاویر در ابعاد بزرگتر روی آنها کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *