جشن عروسی در آنتالیا
عروسی در تركیه
می 29, 2019
کیک عروسی چهارطبقه گل برجسته
تصاویر انواع کیک تولد و کیک عروسی
ژوئن 1, 2019

لباس عروس آستین بلند جذابيت هاي خاص خودش را دارد. به همین دلیل هم طرفدار های خاص خودش را دارد.

اما اگر شما هم جزو طرفداران لباس عروس آستین بلند هستيد اين مدل لباس دارای يكسري نكات هست كه بايد درنظر بگيريد! ما سعی میکنیم نکات مثبت و منفی این نوع لباس را برای شما بیان کنیم. پس با ما همراه باشید.

 

نكات مثبت:

١. اين مدل لباس به خاطر آستين های بلندش مناسبه افراديه كه بازوهاي بزرگي دارند.و میخواهندبازوهایشان خيلي ديده نشود و يا كوچكتر و جمع تر ديده بشود. به خصوص اگر مدل آستين ها گشاد باشد بازوها خودشان را خيلی بزرگ نشان نمیدهند!

٢.حسن دیگر اين مدل، پوشيده بودن آن است و براي عروسي كه محجبه باشد و بخواهد حجاب داشته باشد، با لباس عروسش(مثلا سر عقد كه مردها هستند) مناسب است. و يا عروسي كه به هر دلیلی میخواهد لباسش پوشيده باشد مناسب است!

 

نكات منفي:

١. اول از همه اين نكته را در نظر بگيريد كه ممكن است در اين لباس ها به خاطر آستين های بلند گرمتان بشود. مخصوصا اگر آستين ها از جنس ساتن و یا پارچه های نسبتا صخيم باشند پس براي عروسي هايی كه در تابستون برگزار ميشن اصلا مناسب نيستند!

این مطلب را هم بخوانید  عروسی در باغ تکسیم استانبول

٢. و نكته دیگر اينكه اگر مدل آستين‌ها تنگ باشند رقص و حركت دادند دستها به سمت بالا رو سخت ترميكنند.( مثلا لحظه پرت كردن گل از پشت سر به سمت دخترها)

اگر به هر دلیلی تصميم گرفتيند لباس عروستان آستين بلند باشد بهتر است موارد زیر را رعایت کنید:

  • آستين ها را تور انتخاب كنيند.
  • روی آستین ها اپليكه يا سنگ دوزی كنيد.
  • یا آستين ها را خيلی گشاد انتخاب كنيد.

اگر لباس عروس آستین بلند انتخاب کردید بهتر است که جشن عروسي را در فصل زمستان بگیرید. به این ترتیب مشکل گرما تا حد زیاد حل میشود.

 

امیدوارم این مطلب براتون مفید بوده باشه. به امید داشتن یک عروسی رویایی برای شما.

 

جهت برگزاری جشن عروسی در ترکیه و همچنین استفاده از خدمات گروه تشریفات کتلاما در استانبول و آنتالیا از طریق دکمه واتساپ در گوشه پایین همین صفحه و یا از طریق این فرم با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *