تشریفات عروسی
تشریفات عروسی
ژانویه 19, 2020
عروسی در آنتالیا
ثبت ازدواج رسمی و بین المللی در ترکیه
ژانویه 31, 2021

عکاسی عروسی در استانبول جزء خدماتی است که در چند سال گذشته مورد استقبال ایرانیان قرار گرفته است.

گروه تشریفات کتلاما ارائه دهنده خدمات عروسی در ترکیه میباشد که با توجه به تجربه چند ساله در این عرصه با گسترش خدمات خود در زمینه های جانبی برگزاری جشن عروسی در خدمت هم میهنان و فارسی زبانان از سراسر چهان است.

عکاسی عروسی در استانبول

عکاسی عروسی در استانبول

یکی از پرطرفدارترین خدمات ما فرمالیته عروسی است. بدین صورت که اگر شما قصد ندارید جشن عروسی برگزار کنید و صرفا میخواهید عکسبرداری و فیلمبرداری داشته باشید میتوانید از این خدمات استفاده کنید.

 

عکاسی عروسی در استانبول

عکاسی عروسی یکی از مهمترین و البته ماندگارترین بخش های یک جشن عروسی است. تیم حرفه ای کتلاما مفتخر است در زمینه عکاسی و فیلمبرداری از جشن عروسی شما در استانبول و دیگر شهرهای ترکیه در خدمت شما باشد.

بدون شک مهمترین و ماندگارترین خاطرات در این تصاویر و ویدئوها شکل میگیرد و این لحظات ناب هرگز تکرار نخواهند شد. پس ضبط این تصاویر نیازمند گروهی حرفه ای و مجرب میباشد که این لحظات تکرارنشدنی را به خوبی ثبت نمایند.

 

عکاسی عروسی در ترکیه

عکاسی عروسی در ترکیه

 

 

عکاسی عروسی در ترکیه

ترکیه یکی از کشورهایی است که شهرهای تفریحی زیادی دارد.  از استانبول تا آنتالیا و آلانیا و… همه این شهرهای موقعیت های فوق العاده ای برای عکسبرداری و فیلمبرداری است.

این مطلب را هم بخوانید  عروسی در هتل کمپینسکی آنتالیا

اگر جشن عروسی شما در شهرهای دیگر ترکیه غیر از استانبول برگزار میشود نیازی به نگرانی نیست. اکیپ های فیلمبرداری و عکسبرداری عروسی کتلاما شما را در دیگر شهرهای ترکیه نیز همراهی میکنند.

همچنین تیم برگزار کننده جشن های عروسی کتلاما آماده ارائه خدمات تشریفات عروسی در سراسر ترکیه نیز هست. ولی اگر تحت هر شرایطی صرفا نیاز به خدمات عکاسی و فیلمبرداری دارید با کمال میل اکیپهای  ما در خدمتتان هستند.

 

گالری تصاویر عکاسی عروسی

 

 

دیدگاه ها بسته شده است