جشن عروسی لوکس در استانبول
عروسی در هتل پرستیژ ورد استانبول
جولای 9, 2019
عروسی لاکچری در آنتالیا
عروسی فرمالیته در ترکیه
جولای 13, 2019

باغ ایبیزا در محیط بزرگ و وسیعی در شهر زیبای استانبول واقع شده است. این باغ محل فوق العاده ای برای برگزاری جشن عروسی است.

اگر میخواهید به دور از هیاهو و شلوغی شهر بزرگ استانبول جشنی در کمال آرامش و در محیطی زیبا برگزار کنید، گروه تشریفات کتلاما باغ ایبیزا را به شما پیشنهاد میکند.

عروسی لوکس در استانبول

عروسی لوکس در استانبول

چرا باغ عروسی

یکی از مزایایی که به راحتی نمی توان از کنار آن گذشت، بزرگی باغ است. وسعت بیشتر باغ نسبت به تالار عروسی، باعث رفت آمد راحت تر برای مهمان ها می شود و همچنین فضای بیشتری را برای رقص و برگزاری بهتر مراسم در اختیار دارید. در برگزاری مراسم عروسی در باغ، مهمان ها می تواند هر جا که بخواهند بنشینند و راحتی بیشتری را نسبت به تالار عروسی احساس می کنند.

 

عروسی ایرانی در خارج

عروسی ایرانی در خارج

مزیت دیگری که برگزاری مراسم عروسی در باغ دارد، راحت بودن پذیرایی در آن است. در فضای بزرگی که باغ در اختیار شما قرار می دهد، می توان شاهد میزهای پذیرایی بزرگتر بود و همین موضوع موجب می شود که خدمه و پرسنل باغ راحت تر از مهمان ها پذیرایی کنند و جابجایی وسایل پذیرایی نیز راحت تر باشد.

جشن عروسی در باغ

جشن عروسی در باغ

جشن عروسی در باغ عروسی

اگر قصد دارید جشن عروسی خود را در باغی در استانبول برگزار کنید گروه تشریفات کتلاما با افتخار باغ ایبیزا را به شما پیشنهاد میکند.

این مطلب را هم بخوانید  عروسی در باغ تکسیم استانبول

شما میتوانید با خیال آسوده جشن عروسی خود را در کمال آرامش و نظم برگزار کنید و از هیچ بابتی دغدغه ای نداشته باشید.

عروسی در ترکیه

عروسی در ترکیه

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره در خصوص برگزاری عروسی در آنتالیا یا برگزاری عروسی در استانبول از طریق آیکون واتساپ در گوشه پایین همین صفحه با ما در تماس باشید.

 

از صفحه اینستاگرام ما دیدن فرمایید.

 

گالری تصاویر باغ ایبیزا

برای مشاهده تصاویر در ابعاد بزرگتر روی آنها کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *