عروسی در هتل‌های سانرایز آنتالیا

ماه عسل در آنتالیا
عروسی در هتل تایتانیک آنتالیا
ژوئن 22, 2019
هتلل مجلل و لوکس اسپایس آنتالیا
عروسی در هتل اسپایس آنتالیا
ژوئن 22, 2019

عروسی در هتل‌های سانرایز (World of Sunrise) آنتالیا یک تجربه فوق‌العاده و باورنکردنی است. این مجموعه هتل لوکس و زیبا در منطقه سیده آنتالیا واقع شده است.

 

مجموعه هتل های سانرایز

  • هتل استارلایت Starlight Resort
  • هتل سانرایز Sunrise Resort

این دو هتل زیبا محل مناسبی برای برپایی یک رویای جاودانه است. مرکز کنفرانس هتل استارلایت در منطقه Kızılağaç ماناوگات قرار گرفته است. ساختمان اصلی هتل در منطقه جنگلی بسیار زیا در کنار ساحل مدیترانه واقع شده است. این هتل یکی از زیباترین مکانهای هتل عروسی آنتالیا ترکیه است. دو طبقه ویلا که در باغ هتل طراحی و ساخته شده است بدون آسیب رساندن به طبیعت تکمیل گردیده و در حقیقت یک کارت پستال فوق العاده در طبیعت بکر آنتالیا پدیدار گردیده است.

هتل‌های سانرایز آنتالیا

هتل‌های سانرایز آنتالیا

 

اقامت شما در ویلاهایی همچون رنگین‌کمان بسیار آرامش بخش است. همچنین روز بعد از عروسی را در میان گل‌ها و درختان رنگارنگ زیبا چشم میگشایید. شما میتوانید رنگهای زیبای طبیعت را به مراسم عروسی خود بیافزایید و در زیباترین خاطره زندگی خود را در خانه‌های منحصر به فرد در هتل سانرایز آنتالیا رقم بزنید. صبحانه را در تراس هتل و رو به دریای مدیترانه صرف کنید و بی شک قرمزی غروب خورشید در استارلایت و سانرایز را فراموش نمیکنید. ستاره ها در آسمان سیاه و انعکاس ماه کامل در دریای مدیترانه، عکسهای عروسی شما را جاودان و ماندگار میکند.

عروسی در آنتالیا

عروسی در آنتالیا

مراسم عروسی رویایی

سالن های هتل Starlight Hotel شمارا شگفت زده خواهد کرد.  غیرممکن است که از بازارهای مدرن هیجان زده نشوید، خیابان بزرگ با ستون های بزرگ ساخته شده است.

این مطلب را هم بخوانید  عروسی در هتل الیت ورد استانبول

ما در حال برگزاری مراسم عروسی ویژه برای گروه های عروسی ایرانی، هندی و گروه های پرجمعیت هستیم و در این محل ویژه، مراسم عروسی را آماده می کنیم. برای ما افتخار است بتوانیم جشن عروسی شما را در این مکان مهم برگزار کنیم.

شام عروسی خاطره انگیز

شام عروسی خاطره انگیز

استخرهای بزرگ هتل Starlight برای جشن‌های عروسی بزرگ در دسترس هستند. گروه تشریفات کتلاما، در حال کاربرروی یافتن هتل های خوب آنتالیا است و پروژه های عروسی را برای مکان های هر هتل با هر گونه سلیقه‌ای آماده می کند.

 

تحقق رویای شما مأموریت ماست

 

برای دیدن تصاویر در اندازه بزرگتر روی آنها کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *