عروسی در هتل کریستال ادمیرال آنتالیا

هتل لوکس گرانادا لاکچری آنتالیا
عروسی در هتل گرانادا لاکچری آنتالیا
جولای 2, 2019
برگزاری جشن عروسی در استانبول
ساحل عروسی آدا استانبول
جولای 6, 2019

هتل کریستال آدمیرال Crystal Admiral Resort سیده هتلی 5 ستاره، ممتاز و اقامتگاهی مطلوب در منطقه سیده است که در امتداد دریای مدیترانه قرار گرفته و تا لب آب تنها 50 متر فاصله دارد . برخورداری آب و هوایی مطبوع ، پلاژ و ساحل اختصاصی ، بهره مندی از طبیعت شگفت انگیز و امکاناتی ایده آل سبب شده تا نام این هتل مجلل 5 ستاره به نیکویی یاد شود .

از نظر موقعیت جغرافیایی نیز هتل کریستال آدمیرال 12 کیلومتر تا مراکز خرید سیده ، 80 کیلومتر تا فرودگاه بین المللی آنتالیا و 85 کیلومتر تا مرکز شهر آنتالیا فاصله دارد . در واقع ، تمام انتظارات میهمانان تور آنتالیا با اقامت در هتل کریستال آدمیرال آنتالیا تامین شده و محیط آن نیز همیشه آراسته و نظیف می باشد .

عروسی ایرانی در ساحل دریا

عروسی ایرانی در ساحل دریا

اتاق های هتل

اتاقهای هتل کریستال آدمیرال آنتالیا شامل 694 اتاق و سوئیت لوکس می باشد که اقامتی رویایی و منحصر به فرد را برای میهمانان به ارمغان آورده و متناسب با نیاز و سلیقه گردشگران تور آنتالیا طراحی شده است . در چیدمان و دکوراسیون این اتاق های زیبا از رنگ هایی روشن استفاده شده تا فضای اتاق ها دلبازتر به نظر برسد . علاوه بر این ، هر اتاق دارای پنجره هایی بزرگ با نور مناسب و بالکن اختصاصی است که دارای چشم انداز دریای مدیترانه و سایر شگفتی های طبیعت می باشد .

ماه عسل در ترکیه

ماه عسل در ترکیه

خدمات هتل

بهترین خدمات و سرویس دهی در این اتاق ها توسط پرسنلی ورزیده ، به میهمانان ارائه شده و در اسرع وقت به امور میهمانان رسیدگی می شود . تلفن مستقیم ، روم سرویس 24 ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره با کانال های پخش موسیقی ، یخچال ، مینی بار ، حمام با وان و کلیه لوازم و سشوار ، صندوق امانات ، کلید الکترونیکی و دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان ، تنها گوشه ای از خدمات منحصر به فرد هتل crystal admiral آنتالیا است که در اتاق های آن موجود است .

تالار عروسی در آنتالیا

تالار عروسی در آنتالیا

امکانات هتل

امکانات هتل کریستال آدمیرال آنتالیا برای اوقات فراغت و تعطیلاتی رویایی طراحی شده است . به همین دلیل در تدارک آن به نیاز های کلیه میهمانان با هر سن و موقعیتی توجه شده و امکانتی متنوع و منحصر به فرد را برای اقامتی به یاد ماندنی فراهم کرده است . از جمله امکانات ورزشی و مفرح و خدمات رفاهی منحصر به فرد هتل کریستال آدمیرال که از هتل های 5 ستاره آنتالیا ست می توان به : انواع ماساژ ، باشگاه بدنسازی ، استخرهای روباز و سرپوشیده ، سولاریوم ، یوگا ، زمین تنیس ،اسکواش ، میز بیلیارد ، میز پینگ پنگ ، زمین گلف ، اسکواش ، سالن کنفرانس ،پرستار کودک ، سرویس نگهدای از کودک ، موسیقی زنده ، پارکینگ ، سالن بازی آرایشگاه ، سونا و جکوزی ، حمام ترکی ، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت ، خدمات خانه داری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، فروشگاه ، چندین رستوران با فضایی با شکوه ، کافی شاپ ، محوطه حمام آفتاب ، پلاژ اختصاصی و . . . اشاره نمود . عکسهای هتل کریستال آدمیرال آنتالیا بعضی از این امکانات را به نمایش می گذارد .

جشن عروسی در ترکیه

جشن عروسی در ترکیه

عروسی در هتل کریستال آدمیرال

هتل کریستال آدمیرال یکی از بهترین هتل های برگزاری جشن عروسی در آنتالیا ترکیه است. اگر قصد دارید جشن عروسی خود را در آنتالیا برگزار کنید، گروه تشریفات کتلاما با افتخار این پارتنر تجاری خود را به شما پیشنهاد میدهد.

این مطلب را هم بخوانید  عروسی در هتل اورنج کانتی آنتالیا

برای برپایی جشن عروسی در ترکیه میتوانید از طریق دکمه واتساپ در گوشه پایین همین صفحه با ما در ارتباط باشید.

تشریفات عروسی در ترکیه

تشریفات عروسی در ترکیه

 

گالری تصاویر هتل کریستال آدمیرال آنتالیا

جهت مشاهده تصاویر در ابعاد بزرگتر روی آنها کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *